חיפוש קייטרינג ברשת
לא משנה מה מחפשים כמעט כולם ניגשים למחשב ושואלים את האח הגדול "גוגל".
ובכן לא תמיד התשובות נכונות התחרות על המיקומים הראשונים גבוהה מאוד, ואם לא נדע מה לחפש אזי גם התוצאות יהיו בהתאם.
איך מחפשים קייטרינג באינטרנט
החיפוש באינטרנט מתחיל ונגמר במילות מפתח, ככל שמילת המפתח ממוקדת יותר התוצאות יהיו יותר רלוונטיות.
כמובן שגם אז צריך להיכנס לאתר ולבדוק את הפרטים הכלליים של החברה, התוצאות לא תמיד מדוייקות.
מה זה מילות מפתח ממוקדות ???
מילות מפתח ממוקדות אלו הן משפטי החיפוש אותן נזין לשורת החיפוש לפי הצרכים שלנו לדוגמא:
אם מתוכנן אירוע משפחתי קטן באזור באר שבע, וחשקה נפשכם בתפריט חלבי וכמובן כשר,
אז החיפוש אמור להיות "חברת קייטרינג חלבי בבאר שבע כשר" זה ממש כמו סיפור שלם,
כנ"ל לגבי כל סוג אירוע, לפני שפותחים את הדפדפן צריך לחשוב על כל הצירופים האפשריים כדי לתאר את הצורך במשפט אחד.
הצירופים יכולים להיות מורכבים מסוג האירוע, תפריט מבוקש, זור גיאוגרפי, רמת כשרות,
בהמשך לדוגמא הקודמת הייתי יכול לחפש גם "קייטרינג חלבי לאירועים קטנים בבאר שבע כשר" גם חיפוש זה היה מביא לי תוצאות חיפוש טובות יותר.
צריך להבין שחברת קייטרינג אשר מקדמת את האתר שלה מנסה לקדם את התחומים והאיזורים שבהם היא פעילה, ויש גם כאלו שינסו להתפרס על תחומים יותר רחבים.
איך בוחרים מבין כל התוצאות
ובכן הגעתם לתוצאות חלקן יתאימו לכם לחלקם יש חברת קידום טובה והם נמצאים בכל מקום.
ההתרשמות מהאתרים היא ההתרשמות הראשונית ולרבים היא החשובה ביותר,
אך אין זה נכון לומר למי שיש אתר יותר יפה או נמצא במיקום הראשון בעמוד הראשון, הם טובים יותר מחברות קייטרינג אחרות.
יש חברות אשר האתר שלהן מוזנח ולא מטופל מפאת חוסר זמן - חוסר זמן אומר שהם עובדים וקשה, הרבה חברות בתחומים רבים מחזיקות אתר אינטרנט כי הן מחוייבות על ידי הלקוחות שלהם כגון משרד הביטחון, וגופים ממשלתיים שיהיה אתר כלשהו באוויר .
אתם יכולים למצוא אתרים מרהיבים ביופיים אבל למעשה המרחק בין רמת האוכל המסופק ולמה שמוצג באתר גדול מאוד, לכן לא תמיד כדאי להסתמך על אתר אינטרנט בלבד, זה אמור לספק לכם רושם ראשוני בלבד.
לכן כאשר אתם מגיעים לאתר מסויים בדקו מספר דברים:
- עדכונים שוטפים של תמונות ווידאו, אל תחפשו תמונות של מנות מעוצבות מצולמות ביום צילומים או אפילו נקנו בבנק תמונות כל שהוא.
חפשו תמונות אמיתיות, אנשים אוכלים, צוות עובדים, תמונות כלליות מהאירוע, או סרטי וידאו. - מידע על החברה - כגון מיקום, רמת כשרות, יכול להיות שחיפשתם חברה במרכז, ומרבית החברות קייטרינג רוצות לעבוד במרכז, אבל בפועל החברה שאליה הגעתם היא מחיפה.
ובנוסף כמובן מידע על השף ובעלי החברה, תפריטים המוצעים ושאר ההתמחויות והשירותים אותם הם מציעים. - רוב החברות גם מפרסמות את עצמן ברשתות החברתיות כגון פייסבוק, יוטיוב, טוויטר, וכמעט בכל אתר תוכלו למצוא קישורים לפרופילים שלהם.
וגם בפרופילים אלו ניתן לקבל מידע על פעילות החברה. - המלצות - נכון רבים לא מאמינים להמלצות אשר כתובות באתרים אך שימו לב האם יש המלצות מצולמות אשר נכנתבו בכתב יד ולפעמים על נייר מכתבים הכולל לוגו של חברה,
האם יש במקביל להמלצות גם מספר טלפון של הממליץ, במידה וכן אל תהססו להתקשר.
חפשו גם המלצות באתרים אחרים או שתזינו בגוגל את שם חברת הקייטרינג ותוסיפו את המילה המלצות.
התרשמתם לטובה עשה לכם תיאבון צרו קשר עם החברה ותמתינו להצעה או לשיחת טלפון.
הנכם מוזמנים ליצור קשר עם יועץ האירועים שלנו ולקבל טיפים נוספים,
המלצות על החברות השונות, ואף ליווי צמוד להפקת האירוע
להתראות בשמחות צוות הגורו " המדריך להפקת אירועים"
תגובות (0)